Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lawina skarg na internet

Mateusz Bielski
- Od stycznia czekam na połączenie, ale wciąż są jakieś problemy. Takie podejście do klienta jest niepoważne - mówi nasz Czytelnik.
- Od stycznia czekam na połączenie, ale wciąż są jakieś problemy. Takie podejście do klienta jest niepoważne - mówi nasz Czytelnik.
Region. Pomimo wielu skarg i interwencji, dostawcy usług telekomunikacyjnych wciąż nie wywiązują się ze swoich obowiązków i nie zapewniają swoim klientom dostępu do internetu.

Już kolejny raz otrzymaliśmy sygnały od naszych Czytelników, którzy od miesięcy czekają na dostęp do sieci. Zachęceni naszymi interwencjami, dzwonili do nas mieszkańcy różnych części województwa, których oczekiwań nie spełniają zarówno Netia, jak i Telekomunikacja Polska.

Kłopoty w Augustowie i Wysokiem Mazowieckiem
- To jakaś paranoja - żali się Lucyna Wasilewska z Augustowa. - Na początku miałam internet w Neostradzie, ale połączenia ciągle nie było, więc zdecydowałam się na Netię. Podpisałam umowę 17 lipca i do tej pory nie ma łączności z siecią. Kiedy dzwonię, pracownik Netii mówi mi, że są trudności techniczne, i że Telekomunikacja blokuje sygnał.

- Zakładałem internet w Netii przez rok, w końcu straciłem cierpliwość i zdecydowałem się na Neostradę - mówi Lech Chmielewski z Wysokiego Mazowieckiego. - Od stycznia czekam na połączenie, ale wciąż są jakieś problemy. Dzwoniłem do serwisu, ale poza zbywaniem mnie, niewiele robią. Takie podejście do klienta jest niepoważne.

Tłumaczą się jak mogą
- Neostradę staramy się podłączyć jak najszybciej, dostarczając usługę do klientów - komentuje Liliana Kulesza, szefowa Biura Prasowego Grupy TP na Podlasiu. - Czasem zdarza się, że centrala nie jest zaopatrzona w konkretne łącza lub odbiorca jest w zbyt dużej odległości od centrali. Zdarza się, że ludzie wyprowadzają się z miasta i zamieszkują gdzieś w środku lasu, kilometry od przekaźnika. Wtedy zdarzają się problemy z sygnałem, ale są to odosobnione przypadki. Neostrada jest popularną usługą. Zdarza się, że łącza są przeciążone ze względu na dużą liczbę korzystających z nich użytkowników.

- Nasza firma dostarcza internet na trzy sposoby - wyjaśnia Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Netii. - Przez naszą własną sieć, drogą radiową, a także przez łącze, które dzierżawimy od TP SA. Jeżeli występuje problem techniczny na fragmencie należącym do Telekomunikacji, to musimy się zwracać do nich o usunięcie usterki. Zazwyczaj jest to bardzo czasochłonne i stąd mogą wynikać opóźnienia w dostawie usługi. Staramy się jednak jak najszybciej rozwiązać wszystkie zgłoszone problemy.

Zarówno przedstawicielka Netii, jak i Telekomunikacji podkreśliły, że każdy przypadek braku dostępu czy opóźnienia w dostarczaniu usługi jest indywidualny. Po naszej interwencji zobowiązały się również do rozwiązania problemów naszych Czytelników.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna