Nie boimy się kontrowersji. Przeciwnie, bazujemy na kontrowersyjnych reklamach - mówi Artur Gacuta, kierownik sprzedaży z białostockiego oddziału Media Markt.
Już dziś na białostockich ulicach będzie można otrzymać prezerwatywę z logo sieci i z napisem "Naciągnij nas na tani sprzęt". To pierwsza taka akcja w Białymstoku.
Chociaż prezerwatywy sieć rozdawała już wcześniej.
- Podczas otwarcia naszego sklepu, przy stoisku informacyjnym, ustawiliśmy koszyczek z prezerwatywami. Rozeszły się w błyskawicznym tempie - dodaje Gacuta.
Twierdzi też, że rozdawanie kondomów jest lepsze i skuteczniejsze niż rozdawanie ulotek. Ulotkę przecież najczęściej wyrzucamy, a prezerwatywa może się nam przydać i jest duże prawdopodobieństwo, że jej użyjemy. Poza tym to fajny gadżet.
Dziś rozdany zostanie tysiąc prezerwatyw. Media Markt nie ukrywa, że jeśli akcja się przyjmie, ma szanse na kontynuowanie w przyszłości. Liczy również, że spotka się z pozytywnym przyjęciem. Początek akcji około godz. 10 przy ul. św. Rocha.
- Nie ukrywam, że sam używam tylko tych prezerwatyw. Są dobrej firmy i się sprawdzają - dodaje ze śmiechem Artur Gacuta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?