- To nietypowe przedsięwzięcie - przyznaje Jarosław Szostak z wydziału promocji augustowskiego urzędu.
- Mamy jednak nadzieję, że dzięki temu uda się przyciągnąć turystów także poza sezonem letnim. Chcemy pokazać całej Polsce, że w naszym mieście zimą też jest bardzo ładnie. Za całe przedsięwzięcie miasto zapłaciło 24 tysięcy zł.
- Nic o tym nie wiedziałam - twierdzi Joanna Lisek, przewodnicząca komisji budżetowej rady miasta. - To spora suma, ale mam nadzieję, że projekt przyniesie efekt oczekiwany przez organizatorów.
Teledysk, w którym Otylia Jędrzejczak śpiewa z Piotrem Nagielem, o tym, że trzeba pomagać innym, będzie emitowany od marca w komercyjnych stacjach telewizyjnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?