Prezes PPŁ Andrzej Kiełczewski twierdzi, że strona działa bez większych zarzutów.
Jednak w rzeczywistości "wykonana" jest tak amatorsko, że m.in. na przeglądarce Internet Explorer - wygląda źle, sypie się.
Ponadto ostatnia, a zarazem jedyna informacja, pojawiła się tam na początku ubiegłego miesiąca. Od tego momentu nic nie zostało na niej zamieszczone, a w zakładce "Galeria" nie ma ani jednego zdjęcia.
Nie pomyślano również o zagranicznych inwestorach. W rogu witryny próżno szukać możliwości zmiany języka, na podstawowy w świecie biznesu, język angielski.
Zarząd nie korzysta także z pozycjonowania witryny. Przez co odnotowuje znacznie mniej wejść, niż by mógł.
Aż trudno uwierzyć, że strona odnotowała do tej pory ponad 10 tysięcy odsłon.
Witrynę wykonał za darmo student w ramach praktyk.
Sam Park Przemysłowy Łomża funkcjonuje od końca ubiegłego roku. Cała realizacja PPŁ pochłonie około 21 mln zł.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?