To auto robi dobre wrażenie. Nowy Peugeot zwraca uwagę ogromnymi wręcz kloszami przednich reflektorów i dużym grillem. Dzięki ciekawemu zaprojektowaniu tylnych lamp, auto nie jest nudne. Sylwetka jest opływowa, a wysoki prześwit ma gwarantować sprawdzenie się samochodu nie tylko podczas miejskiej jazdy, ale również w terenie. W końcu to pojazd typu crossover.
Bez wątpienia jest to samochód rodzinny. W oczy rzuca się przestronny i duży bagażnik. Dzięki zamontowaniu dodatkowej wysuwanej półeczki, załadunek jest o wiele prostszy. W kabinie można się poczuć jak za sterami śmigłowca. Wnętrze wykończone jest z pomysłem. Co ciekawe, nie znajdziemy tu typowego, ręcznego hamulca, a jedynie niewielki przycisk w miejscu, gdzie zwykle jest on montowany.
Konstruktorzy zastosowali tu hamulec elektro-hydrauliczny z funkcją Hill Asist. Deska rozdzielcza wygląda ciekawie - mamy tu niemałe i czytelne zegary. Przednia szyba jest duża, dzięki czemu widoczność jest optymalna.
W kabinie niby jest dużo miejsca, ale niestety ma się wrażenie, że jest trochę za ciasno. A w samochodach tego typu raczej nie powinno tak sie dziać. Ale to jedyny mankament tego auta, bo reszta jest w porządku.
W standardzie znajdziemy m.in. klimatyzację manualną, system ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego, czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz kurtyny. Nabywcy podstawowej wersji tego pojazdu mogą też liczyć na układ kontroli stabilności toru jazdy ESP.
Model 3008 kosztuje od 69.900 zł w wersji Trendy z silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 120 KM. Najdrożej zapłacimy za Premium plus ze 150-konnym motorem diesla 2.0. Przyjemność ta to 98.100 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?