Prezydent krytycznie odniósł się do działań restrukturyzacyjnych w TP SA, których efektem jest pogorszenie się dostępności klientów do usług operatora i zwalnianie pracowników. Przykładem jest likwidacja informacji "913" w Łomży i kas w biurach obsługi klientów.
"Wiele jednostek, nastawionych na obsługę klienta, ubiega się o certyfikaty ISO, będące świadectwem znakomitej organizacji pracy i obsługi interesantów. Posunięcia TP SA temu raczej przeczą" - stwierdza m.in. Turkowski.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?