Udostępnione modele to wersje o ładownościach od 250 do 850 kg, wyposażone w zabudowy kontenerowe zabezpieczające przewożone przesyłki. Oprócz listów i małych paczek, powierzchnia bagażowa pojazdu Melex pozwala przewieźć towary o większych gabarytach i palety. Kompaktowe wymiary całego pojazdu pozwalają poruszać się w wąskich uliczkach miasta i docierać do każdego adresata.
- Chcemy w ruchu ulicznym sprawdzić, czy elektryczne samochody dostawcze spełnią oczekiwania Poczty Polskiej. Będą je testowali listonosze, kurierzy i kierowcy rozwożący materiał do placówek. Zatrudniamy ok. 80 tysięcy pracowników w całym kraju, około 25 tysięcy to listonosze. Daje to duże możliwości zastosowania pojazdów elektrycznych. Niewiele podmiotów wykorzystuje rozwiązania logistyczne czy informatyczne w skali porównywalnej z Pocztą – mówi prezes zarządu Poczty Polskiej Przemysław Sypniewski.
Melex to polska firma, która kontynuuje rozpoczęte jeszcze na początku 70-tych lat XX wieku w Mielcu tradycje produkcji pojazdów elektrycznych i z powodzeniem rozwija ofertę produktową.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?