- Obecnie ogłoszone są konkursy na kierownika Biura Obsługi Urzędu oraz podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia, a w tym tygodniu ma być ogłoszony konkurs na naczelnika Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych - wylicza Łukasz Czech z łomżyńskiego magistratu.
Poszukiwania nowych naczelników to efekt reorganizacji urzędu. Dodajmy, że w zmienionej strukturze organizacyjnej, wprowadzanej w sierpniu, znajdą się trzy zupełnie nowe wydziały (Wydział Komunikacji Medialnej i Promocji, Wydział Informatyczny i Wydział Komunikacji Społecznej). Każdy z nich potrzebuje zaś naczelnika...
Zmiany organizacyjne przeprowadzane są po audycie, zleconym przez miasto firmie zewnętrznej. Konkursy ogłaszane są też w związku z przechodzeniem na emerytury dotychczasowych pracowników.
- W tym roku na emeryturę odeszło już sześciu pracowników Urzędu Miejskiego, a jedna osoba na rentę. Do końca roku na emeryturę może odejść jeszcze 10 osób - informuje Czech.
Ogółem etatów ma być jednak mniej, więc koszty administracji, według zapewnień prezydenta Mariusza Chrzanowskiego, nie wzrosną.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?