Nasza Czytelniczka najpierw dzwoniła co kilkanaście minut.
- A od godziny 14:17 do godziny 14:51 wykonałam 77 prób połączeń z rejestracją - opisuje kobieta. - Telefon był zajęty albo nikt go nie odbierał. Rozumiem, że czasami nie ma jak odebrać telefonu, ale jak jest możliwe, że w ciągu 34 minut, wybierając non stop ten sam numer, nie byłam w stanie się dodzwonić. Czy pacjent powinien cały dzień bezskutecznie „wisieć na telefonie” czy też będzie zmuszony jechać specjalnie po to, by wyciągnąć kartę? Co z pacjentami w podeszłym wieku? Albo tymi spoza Hajnówki?
Przedstawiciele szpitala przepraszają za utrudnienia.
- Nie wynikają one ze złej woli personelu - zapewnia Izydora Dudar ze szpitala. - Zainteresowanie naszymi poradniami wśród pacjentów jest ogromne. Rejestrowani są ci nie tylko z powiatu hajnowskiego, ale i regionu oraz z Polski. Do tego niedawno wdrożony system e-zdrowie dodatkowo znacząco wydłużył czas rejestracji.
Szpital stara się wprowadzać rozwiązania, które wpłyną na poprawę komfortu pacjenta. M.in. w rejestracji uruchomiono dodatkowy numer, zwiększono też zatrudnienie.
Ten artykuł powstał dzięki naszemu Internaucie. Znalazłeś się w centrum wydarzeń? Pisz na [email protected]. Czekamy na Twoje zdjęcia i filmy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?