Toyota Hilux zaliczana jest do aut typu pick-up.
Po faceliftingu dostępna jest z dwoma silnikami wysokoprężnymi D-4D o pojemności 2,5 l i mocy 120 KM oraz D-4D o pojemności 3 l i mocy 171 KM.
To już druga generacja jednostek wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa common rail.
Producent nie zapomniał o systemach bezpieczeństwa. Wersja D-4D 3,0 l posiada w standardowym wyposażeniu system stabilizacji toru jazdy VSC.
W tylnej osi zamontowano mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu LSD, który pomaga pokonywać trudny teren i ogranicza możliwość poślizgu przy ruszaniu na drodze.
We wnętrzu odświeżonej Toyoty zamontowano nową czteroramienną kierownicę z przyciskami sterowania radiem oraz komputerem pokładowym. Konstruktorzy wprowadzili w Hilux także nową klimatyzację.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?