Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trzeba wykorzystać króla i znane osobistości

Helena Wysocka
Augustów. Dotychczasowe działania trzeba uporządkować - uważa Robert Michalik z firmy, która przygotowuje strategię promocji miasta. - Nie można turystom proponować wszystkiego.

Oferty należy pogrupować i przyjezdnym sugerować tylko to, czym są zainteresowani. W innym przypadku możemy ich zniechęcić do wypoczynku.

Augustowskie władze zleciły przygotowanie strategii promocji miasta. Dokument ma kosztować ok. 40 tys. zł. Przygotowuje go specjalizująca się w tej branży firma. Jej pracownicy mają już założenia promocji i 7 września konsultowali je z mieszkańcami.
- Miasto nie może rywalizować z innymi aglomeracjami - mówił Michalik. - Powinno natomiast stanowić konkurencję np. dla Mazur.

Z badań, przeprowadzonych wśród mieszkańców różnych regionów kraju wynika bowiem, że Augustów, to nie tylko miejscowość. Jest on także kojarzony z Kanałem Augustowskim, jeziorami oraz Puszczą Augustowską. To wszystko, łącznie z faktem, że miasto zostało założone przez króla Zygmunta Augusta należy wykorzystać przy promocji.

- A dlaczego nikt nie proponuje turystom lotów widokowych? - zastanawiał się Michalik. - Trzeba też przyciągnąć do miasta znane osoby oraz zainteresować turystów przemysłem jachtowym.

W tym miesiącu założenia promocji zostaną przedstawione radnym. Jeśli dokument zyska ich akceptację, strategia będzie realizowana w przyszłym roku.

Chcesz wiedzieć więcej?
Zobacz co się
dzieje w Augustowie, Kliknij na MM Augustów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna