Oferty należy pogrupować i przyjezdnym sugerować tylko to, czym są zainteresowani. W innym przypadku możemy ich zniechęcić do wypoczynku.
Augustowskie władze zleciły przygotowanie strategii promocji miasta. Dokument ma kosztować ok. 40 tys. zł. Przygotowuje go specjalizująca się w tej branży firma. Jej pracownicy mają już założenia promocji i 7 września konsultowali je z mieszkańcami.
- Miasto nie może rywalizować z innymi aglomeracjami - mówił Michalik. - Powinno natomiast stanowić konkurencję np. dla Mazur.
Z badań, przeprowadzonych wśród mieszkańców różnych regionów kraju wynika bowiem, że Augustów, to nie tylko miejscowość. Jest on także kojarzony z Kanałem Augustowskim, jeziorami oraz Puszczą Augustowską. To wszystko, łącznie z faktem, że miasto zostało założone przez króla Zygmunta Augusta należy wykorzystać przy promocji.
- A dlaczego nikt nie proponuje turystom lotów widokowych? - zastanawiał się Michalik. - Trzeba też przyciągnąć do miasta znane osoby oraz zainteresować turystów przemysłem jachtowym.
W tym miesiącu założenia promocji zostaną przedstawione radnym. Jeśli dokument zyska ich akceptację, strategia będzie realizowana w przyszłym roku.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zobacz co się
dzieje w Augustowie, Kliknij na MM Augustów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?