Jedna z firm działających w Białymstoku, Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej, postanowiło ułatwić pasażerom przekazywanie tych uwag.
W tym celu we wszystkich autobusach KPKM umieszczono nalepki z numerem telefonu i adresem mailowym, pod którym można takie uwagi zgłaszać - to nr 85 878 27 14.
- Zależy nam na opiniach na temat pracy kierowców, punktualności autobusów i funkcjonowania komunikacji w ogóle, a praktyka pokazuje, że nie wszyscy mieszkańcy wiedzą, jak bezpośrednio do nas z tym dotrzeć - wyjaśnia inicjatywę Marcin Moskwa, wiceprezes KPKM. - Dlatego umieściliśmy w naszych autobusach dużą, czytelną informację z numerem telefonu i adresem mailowym.
Infolinia czynna jest przez 24 godziny na dobę, maila również można wysłać w każdej chwili. KPKM zapewnia, że dzięki uwagom pasażerów autobusami będzie jeździło się lepiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?