Wydamy kilkaset tysięcy złotych. Czy to się opłaci?

Helena Wysocka hwysocka@wspolczesna.pl
Suwalskie władze chcą lepiej promować festiwal bluesowy. Spoty reklamowe mają być emitowane w ogólnopolskiej telewizji.
Suwalskie władze chcą lepiej promować festiwal bluesowy. Spoty reklamowe mają być emitowane w ogólnopolskiej telewizji.
Będą walczyć o turystów.

Augustowskie władze odchodzą od promocji miasta na targach. Suwalskie - wręcz przeciwnie.

Prezentacja na tego typu imprezach, to jedno z głównych działań zaplanowanych na najbliższy rok. - Uważamy, że tam właśnie można przekonać ludzi do odwiedzenia naszego miasta - mówi Jarosław Filipowicz, rzecznik prasowy suwalskiego ratusza.

Region zarzucą banerami
Augustowskie władze chcą przede wszystkim przyciągnąć do miasta turystów jeszcze przed wakacjami. Dlatego już w lutym odbędzie się kolejna edycja konkursu "Kulig na byle czym". - Do tej pory udział w nim brali głównie augustowianie - mówi Jarosław Szostak, kierownik Centrum Informacji Turystycznej. - Teraz chcemy zachęcić do uczestnictwa w imprezie konstruktorów z kraju.

W nadchodzącym roku miasto ograniczy liczbę wyjazdów na targi turystyczne. Planuje prezentować się tylko w Warszawie, na Śląsku i w Poznaniu, a także w Wilnie, Berlinie oraz w Helsinkach. - Chcemy zatrzymać na kilka nocy mieszkańców Półwyspu Skandynawskiego, którzy przejeżdżają przez nasz region - tak rozmówca tłumaczy obecność w tym ostatnim mieście.

W przyszłorocznych planach jest też promocja w północno-wschodniej części regionu. Ośrodki turystyczne, np. Giżycko, Sztynort, a nawet Suwałki mają być zarzucone niewielkimi banerami, zachęcającymi do odwiedzenia grodu nad Nettą.

Do kalendarza imprez powrócą też "Gwiazdy na wyciągu". W przyszłym roku będzie to połączone z dużym koncertem. Powszechnie znani muzycy (umowy będą podpisane już w styczniu) najpierw wystąpią na deskach polowej sceny, a później zmierzą się z nartami wodnymi. Impreza odbędzie się w długi, sierpniowy weekend.

Ulotki i suwale
Urzędnicy odpowiedzialni za promocję Suwałk, poza udziałem w targach, planują także wydać różnego rodzaju materiały promujące. Chcą też bardziej niż do tej pory rozreklamować imprezy masowe. Do nich należy m.in. festiwal bluesowy oraz Dni Suwałk. Będą także inwestować w kolejną edycję suwali.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

W
WM

Śmieszne. Ełk plakatuje Giżycko zachęcając turystów do przyjazdu do nieturystycznego Ełku, a teraz pora na Augustów.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3