Obecnie w urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5 mieszkańcy nie załatwią spraw związanych z rejestracją pojazdów, aktami USC (np. rejestracją dziecka, sporządzeniem aktu zgonu), dowodami osobistymi i ewidencją ludności (np. przemeldowaniem się, wydaniem zaświadczeń o meldunku) - mówi Urszula Mirończuk, rzeczniczka prezydenta Białegostoku. - Za utrudnienia przepraszamy - dodaje.
Informację o awarii potwierdza Ministerstwo Cyfryzacji. Resort wyjaśnia, że to awaria ogólnopolska. Został już powołany sztab kryzysowy.
AKTUALIZACJA:
- Około godz. 13.00 Departament Obsługi Mieszkańców oraz Urząd Stanu Cywilnego mógł już wznowić pracę. W urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5, w Departamencie Obsługi Mieszkańców i USC, białostoczanie mogą już załatwiać swoje sprawy. Systemy elektroniczne Ministerstwa Cyfryzacji, niezbędne do obsługi mieszkańców, zaczynają działać poprawnie - poinformowała Urszula Mirończuk.
Zobacz koniecznie: Wyborcza wojna rozpoczęta. Jacek Żalek chciał przeprowadzić interwencję poselską w magistracie. Dokumentów nie dostał
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?