MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Białostocka Multi Ice Group pnie się coraz wyżej. Nowe otwarcia i wzmocnienie wizerunku marki

Opr. Andrzej Matys
Choć nastroje polskich przedsiębiorców są nieciekawe i wielu z nich zastanawia się nad zlikwidowaniem swoich działalności gospodarczych, to Multi Ice Group chwali się kolejnymi otwarciami lokali gastronomicznych. Pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały dwie nowe lokalizacje w Markach i Płocku, a sieć "u Lodziarzy" zyskała nowy food court w Białymstoku.

- Sytuacja na polskim rynku nie jest najlepsza, jednak gwarancją powodzenia jest zainwestowanie w sprawdzony biznes, a takim niewątpliwie jest współpraca z siecią franczyzową. Koncepty jakie zrzeszone są pod szyldem Multi Ice Group to gwarancja sukcesu i pewny zarobek przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym – uważa Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.

Bąbelkowe szaleństwo

BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami.

Czytaj również:

- Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu, ale dziś jest już doskonale znana polskim konsumentom. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią nowe wyzwania smakowe. Od teraz nasze kolorowe herbaty można kupić również w galerii M1 w Markach oraz w Atrium Mosty w Płocku – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci Multi Ice Group i przypomina, że pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku, a potem zostały otwarte dwa lokale w Łomży.

"u Lodziarzy", czyli przepis na sukces

W tym sezonie sieć Wytwórnia Lodów Polskich "u Lodziarzy" powiększyła się o kilkanaście kolejnych lokali. Były to zarówno lodziarnie stacjonarne, jak i punkty mobilne. Ostatnio do grona franczyzobiorców dołączył właściciel nowego food courtu zlokalizowanego w Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. Zwolennicy tradycyjnych lodów i dobrej kawy pojawili się z chwilą otwarcia.

Czytaj również:

- Działamy w tym biznesie od blisko 20 lat, więc nasze koncepty to gotowy przepis na sukces. Dysponujemy wysokiej jakości maszynami, pełnym zapleczem zaopatrzeniowym oraz produktami, które uwielbiają klienci w całej Polsce. W sumie na mapie kraju funkcjonują setki punktów “u Lodziarzy”. Ta skala to najlepsze potwierdzenie, że warto nam zaufać – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Radosław Charubin, właściciel i założyciel MIG: Nie narzekamy na nudę. W naszej firmie pracuje w sezonie zimowym ponad 100 osób, a w sezonie letnim jeszcze więcej i te wszystkie osoby są do usług naszych klientów franczyzowych. Staramy się cały czas rozwijać, wprowadzać nowości, które pomogą nam, ale też naszym franczyzobiorcom, być bardziej konkurencyjnym na rynku.

Podlaskie firmy. Multi Ice Group rozlicza się z rokiem 2022....

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Białostocka Multi Ice Group pnie się coraz wyżej. Nowe otwarcia i wzmocnienie wizerunku marki - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna