Nieoficjalnie wiadomo, że współpraca z aktorem potrwa 4 lata, a kontrakt opiewa na niebotyczną sumę 16 mln dolarów. Koncern liczy, że znany polskim widzom m. in. ze "Szklanej pułapki" i "Pulp fiction" aktor zapewni firmie rozgłos w krajach azjatyckich. Willis bedzie promował napój wysokoprocentowy w Hiszpanii, Francji, krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Polska marka dopiero debiutuje na rynkach zagranicznych. Koncern prognozuje, że kampania z hollywoodzkim aktorem zapewni niemały jej rozgłos i Sobieski wejdzie w skład trójki najpopularniejszych na świecie wódek (na razie plasuje się na siódmym miejscu).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?