Gazeta Współczesna - wspolczesna.pl na Facebooku - wybierz "Lubię to". Będziesz na bieżąco
Do początku grudnia przedsiębiorstwo zamierza kupić ok. 160 tysięcy ton ziemniaków, które zostaną przetworzone skrobię ziemniaczaną i jej pochodne.
- Trudno w tej chwili przesądzać jak udana będzie tegoroczna kampania, ale pogoda sprzyja i jesteśmy dobrej myśli - przyznaje Wojciech Faszczewski, prezes PEPEES S.A. w Łomży. - Z pierwszych dostaw wynika, że można się spodziewać wyższej zawartości skrobi w bulwach niż w poprzednich latach.
Główne elementy kampanii nie zmieniły się od ubiegłego roku. Utrzymane zostały przede wszystkim rozwiązania, które sprawdziły się w ostatnich latach, czyli np. przyjmowanie ziemniaków o każdej porze dnia i nocy, by przywożący nie musieli oczekiwać w kolejkach.
- Finansowych szczegółów naszych umów handlowych oczywiście nie będziemy zdradzać - podkreśla Wojciech Faszczewski.
Podobnie jak w poprzednich latach ziemniaki jadą do PEPEES przede wszystkim z woj. podlaskiego i mazowieckiego. Nie zmieniła się także liczba umów kontraktacyjnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?