Spis treści
Rekord oglądalności Super Bowl
Tegoroczne Super Bowl pomiędzy Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers przyciągnęło 123,4 miliona widzów w samych Stanach Zjednoczonych - jest to rekord oglądalności w historii amerykańskiej telewizji. Zeszłoroczne Super Bowl, w którym grali Chiefs i Philadelphia Eagles przyciągnąło 115,1 miliona widzów.
Duży wpływ na to miała dogrywka - dopiero druga w historii Super Bowl. Wielu widzów włączyło mecz dopiero, gdy dowiedzieli się, że dzieje się coś historycznego. Większy miała jeszcze Taylor Swift.
Efekt Taylor Swift
Sports Media Watch ma doskonały i szczegółowy przegląd tego, jak silnie Swift wpłynęła na oglądalność wielkiego wydarzenia.
Wśród głównych punktów z raportu Sports Media Watch:
- Wśród kobiet w wieku od 18 do 24 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 24% w porównaniu z zeszłym rokiem.
- Wśród dziewcząt w wieku od 12 do 17 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 11% w porównaniu z zeszłym rokiem.
- Kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 24 lat oraz dziewczęta w wieku od 12 do 17 lat łącznie stanowią niemal dwa miliony więcej widzów dla tegorocznego Super Bowl w porównaniu z zeszłorocznym.
Atencja Pań zwrócona w kierunku NFL to również dodatkowy zarobek dla... bukmacherów. W niedzielę aż 51 procent więcej kobiet postawiło chociażby dolara na wynik meczu.
Komisarz NFL Roger Goodell powinien dziękować Swift za sprowadzenie nowej publiki.
Galaktyczny Lewy - również na kadrze?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?