Zajęcia prowadzić będą wykładowcy z Uniwersytetu w Białymstoku. Semestr obejmuje sześć spotkań po dwie godziny lekcyjne. Młodzi słuchacze dowiedzą się między innymi, w jaki sposób przekonuje reklama czy co to jest produkt turystyczny i jak się go sprzedaje.
- Zajęcia są nieodpłatne i kierowane do uczniów klas piątych oraz szóstych szkół podstawowych - informuje dr Ewa Tokajuk, wykładowca UwB i opiekun EUD.
Każdy wykład połączony jest z warsztatami, podczas których mali studenci odgrywają rozmaite role: kierowników zespołów, negocjatorów, inwestorów giełdowych czy specjalistów ds. marketingu. W ten sposób uczą się pracy w grupie, samodzielnego myślenia i planowania. Kształcą się w umiejętności przekładania wiedzy na praktykę. Semestr zajęć kończy się testem wiedzy i wręczeniem wartościowej nagrody najlepszemu studentowi.
Do rozdania jest 120 indeksów. Formularz zapisów oraz szczegóły dotyczące zajęć dostępne są na stronie internetowej www.uniwersytet-dzieciecy.pl. O przyjęciu decyduje kolejność zapisów.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?