Informujemy, że w związku z awarią systemu informatycznego mogą wystąpić m.in. problemy z dostępem do zintegrowanego informatora pacjenta (ZIP) oraz systemu elektronicznego potwierdzania prawa pacjentów do świadczeń (eWUŚ). Trwają prace nad usunięciem awarii i przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu. - czytamy w oświadczeniu na stronie Podlaskiego NFZ.
W praktyce oznacza to, że każdy pacjent musi przedstawić dokument, który potwierdza jego ubezpieczenie. W innym przypadku trzeba złożyć oświadczenie.
Pacjenci są przyjmowani normalnie. Jednak jest to duże utrudnienie, ponieważ wszystkie dane trzeba będzie później wprowadzić do systemu, gdy zacznie działać. Jak udało nam się ustalić system nie działa od rana. Nie wiadomo jak długo potrwa naprawianie awarii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?