Po usadowieniu się za kierownicą miła niespodzianka. Siedzi się wysoko, dzięki czemu widoczność przez przednią szybę jest optymalna. Plusem są także duże lusterka boczne, co przyda się z pewnością podczas jazdy miejskimi ulicami oraz przy parkowaniu.
Deska rozdzielcza nie razi zbytnią prostotą. Co prawda styliści nie wykazali się fantazją, ale w końcu nie jest to auto luksusowe. Pewnym mankamentem może być prędkościomierz, który jest słabo widoczny, przez co trzeba się nad nim pochylać. I10 to auto pięcioosobowe, choć lepiej nie podróżować w komplecie, bo wtedy na tylnej kanapie może już nie być tak przyjemnie. W końcu samochód ten nie prezentuje ogromnych gabarytów.
W standardowym wyposażeniu wersji podstawowej (Classic) znajdziemy jedną poduszkę powietrzną dla kierowcy oraz system antypoślizgowy, czyli ABS z EBD. Pasy bezpieczeństwa z napinaczami to także standard. Kupując najuboższą wersje Hyundaia dostaniemy także radio z CD i MP3. Tak więc nie jest najgorzej.
Wersje i ceny:
Classic:
1.1 SOHC (66 KM) - 32.090 zł
Classic+:
1.1 SOHC (66 KM) - 35.090 zł
1.2 DOHC (78 KM) - 36.590 zł
Comfort:
1.1 SOHC (66 KM) - 38.090 zł
1.1 CRDi (75 KM) - 44.090 zł
1.2 DOHC (78 KM) - 39.590 zł
Style:
1.1 SOHC (66 KM) - 42.090 zł
1.1 CRDi (75 KM) - 48.090 zł
1.2 DOHC (78 KM) - 43.590 zł
Premium:
1.1 SOHC (66 KM) - 46.090 zł
1.2 DOHC (78 KM) - 47.590 zł
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?