Na temat Lecha w ciągu minionego miesiąca ukazało się 3,5 tys., a o drugiej Polonii Warszawa 2,4 tys. materiałów. Głównym powodem tak dużej różnicy są występy "Kolejorza" na arenie międzynarodowej. Na początku listopada poznaniacy wygrali 3:1 z Manchesterem City, a pod koniec miesiąca dziennikarze rozpisywali się na temat zbliżającego się pojedynku z Juventusem Turyn. Setki publikacji na ten temat przyćmiły pozostałe kluby, którym przez te dni nie poświęcano zbyt wiele uwagi.
Niespodziewane drugie miejsce Polonii Warszawa związane jest między innymi z zainteresowaniem mediów osobą właściciela klubu - Józefa Wojciechowskiego. Szeroki oddźwięk w prasie i Internecie wywoływały jego wypowiedzi na temat zmian szkoleniowców. Media szczególnie zainteresowały się także zapowiedziami sprowadzenia do zespołu zawodników Lecha Poznań. Polonia Warszawa wymieniana była wielokrotnie w kontekście spekulacji transferowych.
Trzecie miejsce w rankingu zajęła Wisła Kraków (2,1 tys.), a czwarte Legia Warszawa (2,0 tys.). Lider tabeli Ekstraklasy uplasował się ponownie na dziesiątej lokacie. O Jagiellonii ukazało się w listopadzoe 1525 publikacji. Najmniej popularnym klubem w polskich mediach w listopadzie była Arka Gdynia (1,2 tys.).
Najbardziej medialnym piłkarzem miesiąca okazał się Maciej Sadlok z Ruchu Chorzów (510 materiałów). Reprezentant Polski w poprzednich zestawieniach plasował się w środku stawki. Jedynie w sierpniu znalazł się na trzecim miejscu. Tym razem jest na pierwszej pozycji, z niewielką przewagą nad Marcinem Żewłakowem (479) i Tomaszem Frankowskim (461).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?