Od tego czasu sprzedanych zostało 3.145 samochodów tej marki. Wynik ten znacznie przewyższył zakładane początkowo plany sprzedaży. Rok temu działalność rozpoczęło 11 dilerów. Obecnie liczba salonów wzrosła do 20, obejmując największe miasta w Polsce. Klienci mogą również serwisować Mazdy w sieci 15 autoryzowanych stacji obsługi.
Koncern może być zadowolony z pozytywnego przyjęcia przez klientów najnowszego modelu, czyli Mazdy 3, który w salonach dostępny jest od połowy maja. W ciągu pierwszego miesiąca tego auta na rynku, zebranych zostało ponad 200 zamówień na nie.
Jak zakłada producent, Mazda 3, która jest dostępna w wersji hatchback i sedan, z bogatym wyposażeniem i jednostkami napędowymi o pojemności 1,6 i 2,0 litra oraz silnikiem wysokoprężnym 1.6, spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, ceniących samochody o sportowej stylizacji i zapewniających radość z jazdy. Sportowych wrażeń ma dostarczyć Mazda3 MPS, z silnikiem o pojemności 2,3 litra i mocy 260 KM, która już we wrześniu będzie dostępna w salonach dilerskich.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?