Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miasto ma kojarzyć się nie tylko z „Łomżingiem”. Trzeba je „zasmakować”

(BJK)
Archiwum
Rada miejska, na wniosek prezydenta, przyjęła nową strategię promocji. Od tej pory, przez najbliższe lata, miasto ma kojarzyć się ze smakiem i zapachem. Myślą przewodnią nowej koncepcji jest hasło „Zasmakuj w Łomży”.

- Synonimów i skojarzeń związanych z hasłem jest jednak znacznie więcej. Smak odnosi się do takich obszarów jak: kultura osobista, sztuka, upodobanie do czegoś, poczucie piękna, wytrwałość, dobry styl i zapał - argumentują władze miasta.

Blisko 150-stronicowy dokument i 60 stron załączników budzą wiele emocji. Według autorów projektu, Łomża to miasto, które obecnie jest w kluczowym momencie rozwoju. Taka argumentacja jednak nie przekonała radnych, którzy widzieli w dokumencie wiele nieścisłości. Ku swojemu zaskoczeniu same władze Łomży dostrzegły, że nie wszystko im się podoba. Mimo to, wszyscy razem stwierdzili, że chcą „zasmakować” się w mieście.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna