Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miejski Citroen C3 wjechał do salonów

Piotr Walczak
C3 Picasso prezentuje bardzo nowatorski styl - twierdzi Konrad Buksa z salonu Citroena w Ełku
C3 Picasso prezentuje bardzo nowatorski styl - twierdzi Konrad Buksa z salonu Citroena w Ełku Fot. Archiwum
Model C3 Picasso to kompaktowy minivan. Producent kieruje go do szerokiej grupy odbiorców - zarówno ludzi młodych, jak i starszych kierowców.

Samochód wyróżnia się spośród innych marek odważnym i nieszablonowym wyglądem.

Konstruktorzy wyposażyli auto w szereg nowoczesnych systemów, które nie tylko zapewniają większe bezpieczeństwo w czasie krytycznych sytuacji na drodze, ale też dają większą przyjemność i komfort jazdy.

Bogate wyposażenie

Nowego Citroena znajdziemy w trzech wersjach: SX, SX Pack i Exclusive.

- W C3 Picasso może znaleźć się nawet sześć poduszek powietrznych - mówi Konrad Buksa, szef sprzedaży z salonu Citroena Trans-Auto w Ełku. - Nabywcy znajdą w standardzie także takie układy jak ABS z EBD oraz BAS (system wspomagania nagłego hamowania - red.). Oprócz tego w pojeździe jest też wspomaganie kierownicy, klimatyzacja manualna oraz komputer pokładowy.

No to jazda!

Zainteresowani nowym modelem, mogli go obejrzeć podczas dni otwartych w ełckim salonie. Odbyły się one w weekend, a zainteresowanie klientów było całkiem spore.

Oprócz obejrzenia samochodu, podczas jazd testowych była możliwość sprawdzić jak C3 Picasso sprawdza się na drodze.

Nowe prawo - trzeba się dostosować

Nowe przepisy, które na nowo dały możliwość przedsiębiorcom na odliczanie podatku VAT od aut z kratką, skłoniły także producentów i dilerów do poszerzenia swojej oferty.

- W czasie dni otwartych prezentowaliśmy też samochody przeznaczone na działalność gospodarczą - mówi Konrad Buksa. - Na razie oferujemy trzy takie modele - Xsara Picasso, C4 Grand Picasso i Citroen Jumpy.

Silniki i cennik

Citroen C3 Picasso można kupić z jednym z czterech silników. Ceny auta uzależnione są w głównie od rodzaju jednostki napędowej.

W ofercie znajdują się dwa motory benzynowe - 1.4i o mocy 95 KM i 1.6i (120 KM) oraz dwie jednostki wysokoprężne - 1.6 HDi (92 KM) i 1.6i o mocy 110 KM.
Podstawowa wersja auta (SX) z silnikiem benzynowym 1.4 kosztuje 52 tys. zł, a z motorem diesla 1.6 (92 KM) - 62 tys.

Najwięcej zapłacić trzeba za wersję Exclusive - od 63 tys. zł (motor benzynowy 1.4) do 78 tys. (silnik wysokoprężny 1.6 o mocy 110 KM).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna