Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Od zera do milionera. Amerykański sen w Suwałkach

Tomasz Kubaszewski [email protected]
Tak Ostatniemiejsca.pl prezentowały się podczas swojego debiutu na tzw. małej giełdzie.
Tak Ostatniemiejsca.pl prezentowały się podczas swojego debiutu na tzw. małej giełdzie.
Sukces zawdzięczają wyłącznie swojej pracy i swoim pomysłom. Gazeta Współczesna - wspolczesna.pl na Facebooku - wybierz "Lubię to". Będziesz na bieżąco Zarabiamy o ponad 130 zł więcej niż rok temu

Są pierwszą firmą z Suwałk notowaną na giełdzie. Zaczynali od zera. Sukces zawdzięczają wyłącznie swojej pracy i swoim pomysłom.

Spółka OSTATNIEMIEJSCA.PL S.A zadebiutowała na New Connect. To specjalnie wydzielona część giełdy dla mniejszych firm. Debiut okazał się bardzo udany. Zainteresowanie akacjami było naprawdę duże.

Najlepsze oferty dla klientów
Firma powstała wiele lat temu. Stworzyli ją w Suwałkach Ewa i Tomasz Kozikowscy. Pierwsze biuro otworzyli w 2008 roku.

- Generalnie zajmujemy się wysyłaniem ludzi na zagraniczne wczasy - mówi ten ostatni, prezes firmy. - Przedstawiamy naszym klientom rzeczywiście najlepsze oferty. Potem także dbamy, aby byli jak najbardziej zadowoleni z naszych usług. Ponieważ liczba klientów wciąż rośnie, widać, że dobrze dajemy sobie z tym radę.

Obecnie pod szyldem spółki funkcjonuje 66 biur. Zajmują się one sprzedażą ofert turystycznych. W ubiegłym roku wartość przychodów firmy osiągnęła 18 mln zł. W stosunku do 2010 r. był to 50-procentowy wzrost.

OSTATNIEMIEJSCA.pl współpracują z najważniejszymi firmami z branży turystycznej. W swojej bazie mają kilkadziesiąt milionów ofert wyjazdowych! Są to nie tylko wycieczki wakacyjne, ale też bilety lotnicze, autokarowe oraz na różnego rodzaju imprezy.

Chcą być najlepsi na rynku
Po co dobrze prosperującej firmie wejście na giełdę? Oczywiście po to, żeby się rozwijać.

- Naszym celem jest rozbudowa sieci stacjonarnych biur podróży, a także inwestycja w technologię IT, a zwłaszcza w nowoczesne narzędzia internetowej sprzedaży wycieczek - mówi Tomasz Kozikowski. - Scalanie systemów dystrybucji drogą on-line i tradycyjną w agencjach turystycznych, pozwoli nam zwiększyć zasięg działania w branży. Dążymy do czołowej pozycji na rynku turystycznym.
Na samym debiucie na NewConnect firma już zarobiła. Kurs akcji tej sieci stacjonarnych i internetowych biur turystycznych wzrósł o 50 proc. - do 1,5 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna