Trzeba jednak przyznać, że ta prawie ciężarówka wygląda teraz znaczniej lepiej. Ranger po liftingu to ładniejszy grill z jedną poprzeczną belką (wcześniej były dwie) oraz ładniejsze i bardziej opływowe klosze reflektorów. Nadaje to temu autu większej nowoczesności niż do tej pory.
Nikt chyba nie kupi Rangera w innym celu niż praca. Ładowna "paka" to główna zaleta tego Forda. Uwagę warto też zwrócić na silniki (patrz: ramka niżej) o mocy od 143 do 156 koni mechanicznych. Auto dostępne jest z pojedynczą, przedłużoną i podwójną kabiną.
Wbrew pozorom w środku nie jest źle. Dobre wrażenie robią czytelne zegary i wykończenie wnętrza, które wygląda całkiem elegancko. Miejsca jest pod dostatkiem. Jak można się było spodziewać, widoczność przez przednią szybę jest optymalna. Manewrowanie zaś ułatwiają ogromne wręcz lusterka boczne.
W standardzie zamontowane zostały czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz układ ABS. Za klimatyzację do podstawowej opcji trzeba jednak już dopłacić 4880 zł brutto.
Wersje, silniki i ceny (w zł):
Wildtrak 2 - 3.0 Duratorq TDCi 156 KM - 114.300
Wildtrak 1 - 3.0 Duratorq TDCi 156 KM - 108.900
Limited 1 - 3.0 Duratorq TDCi 156 KM - 109.300
Limited 2 - 2.5 Duratorq TDCi 143 KM - 107.300
Limited 1 - 2.5 Duratorq TDCi 143 KM - 101.800
Limited 2 - 2.5 Duratorq TDCi 143 KM - 100.000
XLT 3 - 2.5 Duratorq TDCi 143 KM - 94.800
XLT 2 - 2.5 Duratorq TDCi 143 KM - 93.000
XL - 2.5 Duratorq TDCI 143 KM - 82.500
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?