Akcja okazała się mistyfikacją brytyjskiej organizacji charytatywnej Skcin. Jej celem było zwiększenie świadomości społecznej związanej z nowotworami skóry.
Po zadeklarowaniu przez internautę chęci wzięcia udziału w darmowej sesji, uruchamiał się film, na którym prezenterka zachwalała technologię. Tymczasem nagle na białym tle wyświetlał się napis: "Nie daj się oszukać, promieniowanie UV szkodzi". Po nim następuje pokaz serii zdjęć nowotworów skóry - informuje serwis tvn24.pl, powołując się na timesonline.co.uk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?