Urząd marszałkowski w Olsztynie podsumował właśnie kampanię promocji turystycznej Warmii i Mazur, która była realizowana od 2009 roku i pochłonęła 13 mln zł.
Jej główne założenia to uzupełnienie wiedzy o regionalnych produktach turystycznych, utrwalenie świadomości o jego atrakcyjności oraz zwiększenie zainteresowania przyjazdem na Warmię i Mazury. Wszystkie cele udało się spełnić.
- Nasze działania zaczynają spełniać oczekiwane rezultaty, możemy mówić o kształtowaniu marki regionu, zwłaszcza w ujęciu oferty turystycznej i walorów przyrodniczych w wymiarze znacznie wykraczającym poza granice Polski - czytamy na stronie Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie.
Hasłem ostatniej kampanii było słowo "cudownie". Billboardy ze zdjęciami z Warmii i Mazur mogli podziwiać mieszkańcy Polski, Niemiec, Ukrainy czy Słowacji. Ponad 1700 plakatów pojawiło się w pociągach EuroCity i Intercity.
Spoty reklamowe emitowane były w kanałach telewizyjnych w Polsce oraz kanałach podróżniczych za granicą, a ich łączna ilość wyniosła ponad 1,2 tys. emisji.
- Odnotowaliśmy milion kliknięć w banery internetowe umieszczone na największych serwisach w Polsce i ponad 200 tys. kliknięć w banery internetowe umieszczone na największych serwisach za granicą - informują pracownicy urzędu marszałkowskiego.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?