MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Powstanie strategia promocji miasta

(hel)
Wkrótce samorząd podpisze umowę z katowicką spółką na wykonanie strategii
Wkrótce samorząd podpisze umowę z katowicką spółką na wykonanie strategii Fot. Archiwum
Kosztem blisko 50 tys. zł ma powstać strategia promocji miasta na najbliższe 12 lat. - Dokument jest niezbędny, bo musimy wiedzieć, jakie podejmować działania, aby miasto się rozwijało - tłumaczy Mirosław Treter, naczelnik wydziału promocji.

Wkrótce samorząd podpisze umowę z katowicką spółką na wykonanie strategii. Będzie ona określała działania, dotyczące promocji kultury, turystyki, sportu, ofert inwestycyjnych i promocji zagranicznej. Wskaże m.in. która impreza powinna być sztandarowa i kiedy ma się odbyć.

- Firma sporządzi analizę naszych zasobów, oczekiwań społecznych oraz potrzeb. - Ważne jest, że ta sama spółka przygotowuje także strategię promocji dla województwa podlaskiego, co umożliwi podejmowanie wspólnych działań - dodaje Treter.

Pomysły na promocję poszczególnych dziedzin mają zgłosić powołane w połowie grudnia przez prezydenta zespoły robocze ds. promocji. One także ocenią propozycje spółki, z którą miasto podpisze umowę. Strategia ma być wdrażana w życie już w tym roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna