Wkrótce samorząd podpisze umowę z katowicką spółką na wykonanie strategii. Będzie ona określała działania, dotyczące promocji kultury, turystyki, sportu, ofert inwestycyjnych i promocji zagranicznej. Wskaże m.in. która impreza powinna być sztandarowa i kiedy ma się odbyć.
- Firma sporządzi analizę naszych zasobów, oczekiwań społecznych oraz potrzeb. - Ważne jest, że ta sama spółka przygotowuje także strategię promocji dla województwa podlaskiego, co umożliwi podejmowanie wspólnych działań - dodaje Treter.
Pomysły na promocję poszczególnych dziedzin mają zgłosić powołane w połowie grudnia przez prezydenta zespoły robocze ds. promocji. One także ocenią propozycje spółki, z którą miasto podpisze umowę. Strategia ma być wdrażana w życie już w tym roku.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?