W ciągu 60 sekund chcemy w dynamiczny i ciekawy sposób pokazać to co jest u nas najlepsze - podkreśla Dawid Frąckiewicz, koordynator projektu dumny Białystok, pomysłodawca akcji. - Spot jest zupełnie apolityczny i w całości społeczny.
Jeśli są ludzie i chęci to możemy zrobić coś wielkiego bez kasy. Przygotowujemy film, którego jeszcze w naszym mieście nie było. Chcemy pokazać jego walory oraz ludzi, którzy czują się nie tylko jego mieszkańcami, ale przede wszystkim częścią Białegostoku.
W czwartek do późnych godzin nocnych w miejscach będących wizualnymi wizytówkami Białegostoku powstawały zdjęcia do najnowszego spotu promocyjnego. Krótki film tworzą Anna i Piotr Sadzińscy - twórcy poruszającego przyrodniczego dokumentu "Ludzie z bagien".
W akcji wzięło udział ponad 130 osób - głównie mieszkańców Białegostoku. Wszystkim bardzo się spodobał ten pomysł i taka idea promowania rodzinnego miasta, to także sposób na kreatywne spędzenie czasu. Kolejny klip od poprzednich różni się tym, że zupełnie nic nie kosztował.
- Taki spot nie może być jak reklama proszku do prania, to nie może być jakaś abstrakcja - uważa filmowiec Piotr Sadziński. - Musi pokazywać konkretne miejsca i ludzi, to właśnie tworzy miasto. Spot będzie można obejrzeć w połowie września.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?