Wbrew pozorom, w kabinie jest przestronnie. Nie brakuje miejsca nad głową, a pasażerowie siedzący z tyłu bez problemu zmieszczą nogi. Deska rozdzielcza zaprojektowana została przyzwoicie. Wszystkie przyciski i przełączniki znajdują się tam, gdzie powinny. Duża przednia szyba to także plus - gwarantuje dobrą widoczność.
Z tyłu niby są miejsca dla trzech pasażerów, ale osoba siedząca w środku na wygodę raczej nie ma co liczyć. Bagażnik wygląda praktycznie - 346 litrów to dużo, jak na tak niewielkie autko.
Pozytywne odczucie psuje trochę wygląd Hondy z tyłu. Jazz robi wrażenie przysadzistego i nieco ociężałego samochodu.
Już w standardzie nabywcy znajdą aktywne zagłówki przednie oraz pięć trzypunktowych pasów bezpieczeństwa z blokadą.
W aucie zamontowano dwustopniowe czołowe poduszki powietrzne, poduszki boczne oraz kurtyny z przodu i z tyłu.
System ABS wraz z układem elektronicznego rozdziału siły hamowania EBD to również standard. Do tego dochodzi jeszcze wspomaganie siły hamowania BA.
Hondę Jazz kupić można w jednej z czterech opcji wyposażenia (Base, Trend, Elegance i Executive). Do wyboru są dwa silniki - 1.2 i-VTEC oraz 1.4 i-VTEC. Ceny auta zaczynają się od 48.900 złotych (wersja Base z motorem 1.2), a kończą na 61.900 zł (Executive z jednostką napędową 1.4).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?