Od kwietnia 2009 do marca 2010 sprzedało się łącznie 19929 sztuk Octavii. Jest to o ponad 7 tys. więcej od drugiej w zestawieniu Skody Fabii i o ponad 10 tys. od trzeciego Fiata Punto. Także w klasie niższej średniej Škoda Octavia zdecydowanie wyprzedza konkurentów.
Największą popularnością cieszyły się Octavie w wersji wyposażenia: Ambiente i Classic. Jeśli chodzi o silniki, najczęściej wybierano modele z jednostką napędową 1,9 TDI 105KM (32,8%), 1,6 102KM (29,2%) i 1,4 TSI 122KM (14,6%).
Pod względem kolorów, dominowała Czerń Magic, Srebrny Brillant oraz Beż Cappucino. Najpopularniejsza Octavia to wersja Ambiente z silnikiem 1,9 TDI 105KM - sprzedano ich aż 3 253 sztuki
- Swój sukces model Octavia zawdzięcza głównie dwóm, na pierwszy rzut oka przeciwstawnym, cechom. Jest to z jednej strony uniwersalne, kompaktowe auto, które zapewnia ponadprzeciętną przestrzeń dla pasażerów, ale oferuje również bardzo obszerny bagażnik, który jest szczególnie ceniony w przypadku wyboru samochodu dla firmy - powiedział Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska S.A.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?