Ełczanie mogą spodziewać się w najbliższych dniach listów z ratusza.
Znajdzie się nich informacja o tym, że otrzymali indywidualnego numer rachunku dla kilku podatków i opłat, jakich dokonują na rzecz miasta. Chodzi o: podatek od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych, opłaty za wieczyste użytkowanie, za wywóz śmieci oraz za wykup lokali mieszkalnych na raty.
Z chwilą otrzymania numerów, podatki i opłaty od poszczególnych ełczan powinny trafiać wyłącznie na podane rachunki.
- Pozostałych opłat należy dokonywać zgodnie z dotychczasowymi zasadami - informują urzędnicy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?