Typowa "kupeta" ma dwoje drzwi - a w Passacie CC, podobnie jak w Mercedesie CLS - jest ich cztery.
Linia dachu łagodnie opada już od wysokości środkowego słupka, przechodząc płynnie w pokrywę bagażnika, nadaje autu swoistej elegancji - jest ładne i zgrabne.
Auto "naszpikowano" elektroniką, głównie tą, która dba o bezpieczeństwo - system "Lane Assist" pilnuje, czy nie zjeżdżamy z naszego pasa ruchu, a w razie potrzeby automatycznie koryguje tor jazdy. "Park Assist" pomaga zaparkować na tzw. kopertę. Kierowca używa jedynie pedału gazu i hamulca - obracaniem kierownicy zajmuje się pokładowa elektronika.
"ACC Automatic Distance Control" odpowiada za utrzymywanie odpowiedniej odległości od jadącego przed nami samochodu. Radar mierzy odległość i pozwala uniknąć ewentualnej kolizji poprzez elektroniczne sterowanie przyspieszaniem i hamowaniem.
Poza tym auto wyposażono w adaptacyjny system kontroli zawieszenia, pozwalający wybrać jedną z trzech charakterystyk tłumienia amortyzatorów i wspomagania kierownicy: Normal, Sport i Comfort.
Pod maskę trafiły trzy silniki benzynowe (TSI oraz FSI) oraz dwa diesle. Najsłabszy turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.8 litra ma moc 160 KM, kolejny, 2.0 - litrowy - 200 KM, a najmocniejszy sześciocylindrowy o pojemności 3.6 litra - 300 KM. Dwa 2.0-litrowe diesle TDI mają moc 140 oraz 170 KM.
Zobacz film:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?