W momencie wprowadzenia na rynek, Golf Variant będzie oferowany w trzech wersjach wyposażenia - Trendline, Comfortline i Highline. Ta ostatnia zastąpi dotychczasową wersję Sportline. Początkowo w ofercie będą cztery silniki benzynowe o mocach 80 KM, 102 KM, 122 KM i 160 KM oraz dwie jednostki wysokoprężne z turbodoładowaniem i Common-Rail o mocach 105 KM i 140 KM. Wszystkie silniki spełniają wymagania nowej normy Euro5.
Nowością w Golfie Variancie jest jednostka TDI o mocy 105 KM z systemem Common-Rail. Podobnie jak większy, 2-litrowy TDI, także ten czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra wyróżnia się doskonałymi własnościami akustycznymi, niską emisją CO2 (119 g/km) oraz ekstremalnie niskim zużyciem paliwa (4,5 litra na 100 km). W porównaniu z wcześniej stosowaną jednostką o takiej samej mocy, spalanie zostało obniżone o 0,7 litra.
Równie efektywne są silniki benzynowe TSI. Średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 6,3 litra dla silnika o mocy 122 KM i 6,4 litra dla silnika 160 KM. W połączeniu z DSG spalanie obniża się nawet do 6,0 litrów dla jednostki o mocy 122 KM i 6,1 litra w przypadku wersji 160 KM. Nowy Golf Variant z tym spektrum silników należy do najoszczędniejszych i najczystszych kombi w Europie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?