Podczas targów pokazana zostanie również nowa twarz modelu Santa Fe, który po przejściu szeregu technicznych i kosmetycznych zmian zagwarantuje jeszcze większe wrażenia z jazdy i stanie się silnym konkurentem w segmencie D.
Debiutujące modele pojawią się w salonach sprzedaży w przeciągu najbliższych sześciu miesięcy.
Mocna oferta oraz wysoki poziom lojalności klientów zwiększył udział firmy w europejskim rynku SUV z 5,6 proc. w 2000r do ponad 18 proc. do roku 2002.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2004 r model Tucson był obecny w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się samochodów tej klasy w Europie i osiągnął najwyższą sprzedaż roczną w 2005r - 63 000 sztuk (20 proc. udział w rynku). Jego większy brat Santa Fe, osiągnął podobnie wysokie rezultaty, z najwyższą sprzedażą 54 000 egzemplarzy w roku 2006 (15 proc. udziału w rynku).
Hyundai ix35 stanowi ważny krok naprzód dla pozycji Hyundaia na Starym Kontynencie. Jest to pierwszy SUV stworzony w Europie, który odzwierciedla nowy język projektowania "fluidic sculpture - opływowa rzeźba" i nosi wiele cech odważnej i płynnej stylizacji koncepcyjnego modelu ix-onic, pokazanego podczas targów w Genewie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?