X Factor TVN online. 2 odcinek
Po debiucie "X Factor", "Bitwy na Głosy" i "Must Be The Music" ich oglądalność była mniej więcej taka sama. Jednak w drugim tygodniu wyłonił się lider.
Programy Polsatu i TVN-u zgromadziły przed telewizorami większą ilość widzów niż odcinek debiutujący.
Najwięcej widzów straciło show telewizyjnej Dwójki. Oglądalność spadła o 100 tys. i osiągnęła 3,7 mln widzów. Według portalu wirtualnemedia.pl program obejrzało 21,09 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat.
"Must Be The Music", w drugim tygodniu, obejrzało o 130 tys. widzów więcej i łącznie zgromadziło przed telewizorami 3,83 mln publiczność. Osiągnął 31,34 proc. oglądających w przedziale 16-49 lat.
Najlepiej oglądanym programem o tematyce muzycznej był "X Factor". Pierwszy odcinek obejrzało 4,3 mln osób, a już kolejny zobaczyło aż o 700 tys. więcej i łącznie zgromadził 5 milionową widownię.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?