Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

X Factor TVN. Za jeden program zgarniają ogromną kasę! Sprawdź ile

kp
X Factor TVN
X Factor TVN sxc.hu
"Gazecie Wyborczej" zostało przygotowane zestawienie programów najlepiej zarabiających na reklamach.

Prym w tej kategorii wiedzie nadawany od 14 lat program TVP1 "Jaka to melodia", który przynosi najwięcej zysków stacji. Według zestawienia w pierwszym kwartale roku zarobił na reklamach 45,1 mln zł.

Według Marka Racławskiego z domu mediowego Pan Media Western, "Jaka to melodia" znajduje się na pierwszej pozycji, ponieważ program emitowany jest 4 razy w tygodniu.

Jednak w pierwszej dziesiątce zestawienia więcej jest programów stacji komercyjnych, które swoje programy mogą przerywać blokiem reklamowym. Najwyższy pod tym względem wskaźnik ma "X Factor", który uzyskuje w czasie reklam średnio 393 tys. zł, następny jest "Must be the music. Tylko muzyka" Polsatu - 302,9 tys. zł, a na trzeciej pozycji znajduje się "You can dance" z 244,7 tys. zł z wpływów z reklam.

Zestawienie programów (w mln zł)
"Jaka to melodia?" 45,18
"Rozmowy w toku" 20,72
"Sędzia Anna Maria Wesołowska" 15,16
"X Factor" 12,19
"You can dance" 10,52
"Must be the music" 9,39
źródło: Gazeta Wyborcza

Jak powiedział Marek Racławski "Gazecie Wyborczej", "ranking pokazuje, że "X Factor" wygrywa w kategorii programów typu "talent show" i na razie trudno o inny hit, który mógłby stawić mu czoła. Muzyczne widowisko TVN ruszyło dopiero 6 marca i do końca kwartału jeszcze nie zdążyło się na dobre rozpędzić. W zestawieniu za marzec jest już na drugim miejscu, tuż za "Jaka to melodia"."

Nie ma co się dziwić dużym przychodom z reklam, skoro stacje każą sobie słono płacić za 30-sekundowy przekaz reklamowy. Jak napisał portal wirtualnemedia.pl, w majowym cenniku reklam stacji TVN, najwięcej trzeba zapłacić za reklamę w paśmie trwania "X Factor" - od 81,5 do 95 tys. zł

Reklama w czasie trwania "Kuchennych rewolucji" kosztuje od 40,4 do 45,6 tys. zł, w trakcie "Szymona Majewskiego" reklama kosztuje od 22,3 do 44,1 tys. zł.

W TVP najwięcej trzeba zapłacić podczas trwania "Kocham Cie Polsko". W tym pasie reklama kosztuje nawet 45,6 tys. Z kolei za reklamę przy "Jakiej to melodii?" trzeba zapłacić maksymalnie 40,4 tys. zł", a przy "Bitwie na głosy" reklamodawca musi zapłacić 38 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna