Firma nie tylko podtrzymuje swoje zobowiązanie do wspierania dzieci z nieuleczalnymi chorobami, ale także nieustannie poszerza krąg swoich działań charytatywnych. Bo każdy uśmiech, każdy moment radości, który można ofiarować, staje się kroplą balsamu dla serc tych, którzy przechodzą przez najtrudniejsze chwile.
Spis treści
Symboliczna złotówka na pomoc
W tym roku alu-frost kolejny raz udowadnia, że bezinteresowne pomaganie ma ogromny sens. Co więcej, marka świadomie angażuje klientów w szczytny cel. Za każde zakupione akcesorium samochodowe w listopadzie, firma przekaże jedną złotówkę na konto Fundacji "Pomóż Im". W obliczu trudności, jakie obecnie przeżywają podopieczni hospicjum w Białymstoku, każda pomoc jest bezcenna.
Czytaj również:
- Z pozoru symboliczna złotówka, przekazywana za każde akcesorium samochodowe, zyskuje potężne znaczenie, gdy spojrzymy na skalę sprzedaży firmy. Alu-frost średnio sprzedaje miesięcznie około 2-3 tys. akcesoriów, co oznacza, że przynajmniej tyle samo trafi na konto Fundacji "Pomóż Im” – mówi Piotr Świrko, właściciel alu-frost.
Fundacja kontra inflacja
Informuje też, że teraz udało się zebrać 2 306 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na codzienne potrzeby hospicjum, takie jak opłacenie rachunków, wizyt lekarskie, zakup lekarstw, pieluch i środków opatrunkowych. Dodatkowo, możliwe będą organizacje specjalnych wydarzeń i zabaw dla dzieci, które staną się chwilą radości w trudnym czasie.
Wiceprezes Fundacji "Pomóż Im" podkreśla, że obecnie hospicjum przeżywa trudny okres związany z drastycznym wzrostem kosztów: - Inflacja wpływa na ceny sprzętu medycznego, paliwa i energii elektrycznej. W takiej sytuacji każda forma wsparcia, jak ta inicjowana przez alu-frost, staje się kluczowa dla utrzymania wysokiego standardu opieki – mówi dr Eryk Latoch.
Firma dzieli się zyskiem
Alu-frost nie tylko dołącza do Miesiąca Dobroczynności, ale także od wieli lat aktywnie współpracuje z Fundacją "Pomóż Im". W poprzednich latach firma przekazała na licytację customowy rower wykonany w duchu alu-frost i podzieliła się zyskiem z pierwszego miesiąca działania nowej wycinarki laserowej do rur i profili, którą nabyła w 2021 roku.
Czytaj również:
- Marka alu-frost od samego początku kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność i aktywne uczestnictwo w działaniach charytatywnych. Dla firmy dobroczynność to nie tylko pomoc finansowa, ale przede wszystkim wsparcie dla tych, którzy przechodzą trudności życiowe, dodając odwagi i nadziei - podkreśla Piotr Świrko.
Jak dodaje, klienci alu-frost są zachęcani do aktywnego uczestnictwa w akcji. Dbając o swoje samochody jednocześnie wspierają potrzebujących. Każda złotówka ma znaczenie, a wspólna inicjatywa może przynieść wiele radości i ułatwić codzienne życie podopiecznym Fundacji "Pomóż Im".
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody