To już 17. edycja prestiżowego plebiscytu organizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego. Zazwyczaj laureatów mieszkańcy województwa poznawali wiosną. Tyle że wtedy zmagaliśmy się z trzecią fala pandemii. Dlatego urząd marszałkowski stanął przed dylematem, czy organizować tegoroczną edycję.
- Konkurs ma już swoja tradycją, niezmiennie cieszy się wielkim zainteresowaniem. Dlatego doszliśmy do wniosku, że powinien się odbyć jeszcze w tym roku w ramach obowiązujących obostrzeń sanitarnych - mówił w czwartek [04.11.2021] marszałek Artur Kosicki podczas konferencji, na której zaprezentowano nominowanych do nagrody.
Czytaj też: Jagiellonia Honorowym Ambasadorem Województwa Podlaskiego
Marszałek zwrócił też uwagę na jeszcze jeden argument przeważający za tym, by zorganizować w tym roku edycję.
- Oceniamy wydarzenia, produkty, czy pewnego rodzaju działania, które zostały podjęte w 2020 roku. Wiemy, jak trudno było działać w okresie pandemii, były ograniczenia. Po mimo to było wiele wydarzeń, a producenci radzili sobie na rynku. I tym bardziej chcemy ich uhonorować - tłumaczył Artur Kosicki.
Uroczysta gala odbędzie się 16 grudnia na małej scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej. Poznamy na niej też tradycyjnie Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego i Ambasadora Podlaskiej Gospodarki. Z kolei mieszkańcy regionu już mogą głosować w plebiscycie internetowym na Podlaską Markę Konsumenta.
- Czekamy na głosy internatów już od dzisiaj (4.11) od godz. 12.00 przez kolejne trzy tygodnie, do północy 25 listopada – poinformował marszałek.
W tym głosowaniu z jednego telefonu można oddać tylko jeden głos. A szczegóły znajdują się na stronie podlaskamarka.pl.
Wydarzeniem towarzyszącym Podlaskiej Marce Konsumentów jest powołany z myślą o głosujących konkurs „Zdobywaj Nagrody z Podlaską Marką”, w którym nagrody wygrywają internauci oddający głos na swoich faworytów.
- Nagrody trafiają do autorów najciekawszych komentarzy zamieszczanych pod postem konkursowym. Serdecznie zapraszam wszystkich do aktywnego udziału – zachęcała Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji w urzędzie marszałkowskim.
Marszałek zapowiedział też, że w przyszłym roku nastąpi zmiana zasad przyznawania tytułu Ambasadora Podlaskiej Gospodarki. Do tej pory wyróżnienie trafiało do konkretnej branży.
- Chcielibyśmy, by był nim konkretny przedsiębiorca, który wdraża ideę promocji województwa, pokazuje się skąd wywodzi. w jaki sposób jest przywiązany do regionu - obrazował roboczy zarys koncepcji marszałek.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?