Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Browar Łomża zwiększa produkcję piwa

Paweł Chojnowski, [email protected]
Kolejna linia do butelkowania piwa powstanie jeszcze w tym roku za ok. 10 mln zł. Dzięki zwiększonej produkcji 30 osób zatrudnionych tymczasowo na sezon letni, zostanie w Browarze na stałe.
Kolejna linia do butelkowania piwa powstanie jeszcze w tym roku za ok. 10 mln zł. Dzięki zwiększonej produkcji 30 osób zatrudnionych tymczasowo na sezon letni, zostanie w Browarze na stałe. K. Patalan
Łomżyńskie laleczki ruszają na podbój Zachodu

Dobra promocja

Dobra promocja

Marka piwa "Łomża" zapewnia miastu świetną promocję. W Polsce jest najczęściej kojarzona z grodem nad Narwią. Przyczyniają się do tego pomysłowe kampanie reklamowe. Piwo rozsławia Łomżę także daleko poza granicami Polski - jest eksportowane do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Szwecji.

"Łomża" za dwa lata będzie znana w całej Polsce. Producent chce podbić zachód kraju lokalnym piwem.

Zacznie się od dużej inwestycji. Za 10 mln zł w łomżyńskim zakładzie powstanie nowa linia do butelkowania piwa. A już w przyszłym roku łomżyńskie "laleczki" będą sprzedawane nie tylko na wschód, ale również na zachód od Wisły.

Beata Pawłowska, prezes spółki Royal Unibrew Polska (właściciela łomżyńskiego Browaru) planuje dwukrotne zwiększenie udziałów firmy w rynku - z 4 proc. do 8 - 9 proc.

- Obecnie na zachodzie kraju mamy dosłownie kilku partnerów - mówi. - Od nowego roku będziemy podpisywać kontrakty z hurtowniami, rozwijać sieć przedstawicieli handlowych.
Markę "Łomża" nadal będą wspierać ogólnopolskie kampanie reklamowe. Piwosze w zachodniej Polsce wreszcie dostaną Łomżę Eksport oraz jej niepasteryzowaną odmianę, a także Faxe, Cooler, Koronę - marki do tej pory tam nieobecne.

Royal Unibrew nie porzuci jednocześnie promowania łomżyńskiego piwa w naszym regionie.

- W piwie piękne jest to, że istnieje mnóstwo jego rodzajów. Uważam, że powinny i w Łomży być "rodzynki" niedostępne nigdzie indziej. Turyści powinni tu przyjeżdżać, skuszeni niepowtarzalnym smakiem - dodaje Pawłowska.

W pierwszym półroczu br. sprzedaż Royal Unibrew była 12 proc. wyższa niż rok wcześniej, a "Łomży" o 28 proc. Jeśli trend się utrzyma, 30 osób zatrudnionych w Browarze na lato, będzie mogło zostać na stałe.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna