Dobra promocja
Dobra promocja
Marka piwa "Łomża" zapewnia miastu świetną promocję. W Polsce jest najczęściej kojarzona z grodem nad Narwią. Przyczyniają się do tego pomysłowe kampanie reklamowe. Piwo rozsławia Łomżę także daleko poza granicami Polski - jest eksportowane do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Szwecji.
"Łomża" za dwa lata będzie znana w całej Polsce. Producent chce podbić zachód kraju lokalnym piwem.
Zacznie się od dużej inwestycji. Za 10 mln zł w łomżyńskim zakładzie powstanie nowa linia do butelkowania piwa. A już w przyszłym roku łomżyńskie "laleczki" będą sprzedawane nie tylko na wschód, ale również na zachód od Wisły.
Beata Pawłowska, prezes spółki Royal Unibrew Polska (właściciela łomżyńskiego Browaru) planuje dwukrotne zwiększenie udziałów firmy w rynku - z 4 proc. do 8 - 9 proc.
- Obecnie na zachodzie kraju mamy dosłownie kilku partnerów - mówi. - Od nowego roku będziemy podpisywać kontrakty z hurtowniami, rozwijać sieć przedstawicieli handlowych.
Markę "Łomża" nadal będą wspierać ogólnopolskie kampanie reklamowe. Piwosze w zachodniej Polsce wreszcie dostaną Łomżę Eksport oraz jej niepasteryzowaną odmianę, a także Faxe, Cooler, Koronę - marki do tej pory tam nieobecne.
Royal Unibrew nie porzuci jednocześnie promowania łomżyńskiego piwa w naszym regionie.
- W piwie piękne jest to, że istnieje mnóstwo jego rodzajów. Uważam, że powinny i w Łomży być "rodzynki" niedostępne nigdzie indziej. Turyści powinni tu przyjeżdżać, skuszeni niepowtarzalnym smakiem - dodaje Pawłowska.
W pierwszym półroczu br. sprzedaż Royal Unibrew była 12 proc. wyższa niż rok wcześniej, a "Łomży" o 28 proc. Jeśli trend się utrzyma, 30 osób zatrudnionych w Browarze na lato, będzie mogło zostać na stałe.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?