Testy polegają na tym, że każdy chętny będzie mógł spróbować napojów typu cola i wybrać ten, który smakuje im bardziej. Podczas zabawy oba napoje są schładzane do takiej samej temperatury i przelewane do świeżo otwartych puszek. Uczestnik testu nie wie, który napój jest w danym kubeczku. Przy wyborze kieruje się jedynie smakiem.
To już trzecia edycja akcji. Organizatorzy odwiedzili w te wakacje już ponad połowę z 40 zaplanowanych lokalizacji na terenie całego kraju. Teraz czas na Białystok.
- Gwarantujemy świetną zabawę i niezwykłe atrakcje - mówi Michał Szewczyk, brand manager Pepsi Poland. - Już teraz zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy w Białymstoku.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?