Jak podaje portal tvn24 większość pasażerów kolej reklamacji nie składa. Jest to kwestia niedoinformowania i przede wszystkim braku chęci. Wiele osób twierdzi, że pół dnia będzie trzeba na to poświęcić. Jak się okazuje jest to kwestia 5-10 min, w czasie których trzeba tylko wypełnić formularz. A jeśli chcemy, skargę można wysłać również listownie.
Gdy spóźnienie wynosi powyżej godziny, przysługuje nam odszkodowanie w postaci zwrotu 25% ceny biletu. Gdy jest większe niż dwie godziny, możemy ubiegać się o zwrot 50% ceny biletu. Trzeba pamiętać też o tym, że zwracane są również koszty noclegu, jeżeli zmusiły nas do tego opóźnione pociągi. Wystarczy przedstawić faktury czy rachunki.
Warto walczyć o swoje.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?