Natomiast dla kierowców dopiero planujących zakup samochodu w 2009 r. najważniejsza jest jego marka. Takie są wyniki badań TNS OBOP.
Sondaż przeprowadzono w styczniu i lutym tego roku na reprezentatywnej grupie 1 967 osób. Niemal połowa badanych (45 proc.) stwierdziła, że najważniejszym kryterium wyboru auta jest jego cena. Aspekt cenowy był relatywnie ważniejszy dla osób najmłodszych, w wieku 18-29 lat. Stosunkowo mniejsze znaczenie przypisywały cenie osoby posiadające wyższe wykształcenie oraz specjaliści i osoby zajmujące stanowiska kierownicze.
Tekst pochodzi z portalu www.gp24.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?