W trakcie zajęć, wypełnionych grami, zabawami i malowaniem mlecznych kubków, dzieci miały szansę sprawdzić swoją wiedzę o mleku i produktach nabiałowych.
- Z badań wynika, że u 55 proc. dziewcząt i 40 proc. chłopców zawartość wapnia w codziennej diecie nie pokrywa nawet połowy normy zapotrzebowania organizmu na ten składnik - mówi Katarzyna Tarapata z biura prasowego kampanii "Mam kota na punkcie mleka."
Celem programu jest edukowanie odbiorców w zakresie zasad racjonalnego odżywiania oraz roli mleka i produktów mlecznych w diecie. Przez ponad dwa lata na zaproszenie do programu odpowiedziało blisko 2500 szkół i 263000 dzieci, w tym 70 placówek i 7255 uczniów z województwa podlaskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?