W drodze do lepszego „ja”. Woda i trening są niezbędne

Paula Goszczyńska
pixabay.com
Jest kilka elementów, które są niezbędne w dążeniu do idealnej sylwetki, ale również dobrego samopoczucia. Bycie fit to nie tylko „moda”, to również ideologia, której celem jest świetna kondycja i zdrowie. Wygląd jest po prostu miłym „efektem ubocznym”.

Nawadniaj się!
Po pierwsze, zacznij od małych butelek. Miej ją zawsze pod ręką, w samochodzie, na biurku czy w torebce. Z czasem stanie się tak, że będziesz po nią sięgać odruchowo. Szerokim łukiem omijaj wody smakowe, które są nafaszerowane cukrem. Taką wodę możesz przyrządzić sam/sama. Do butelki możesz wrzucić kilka ulubionych owoców, miętę, cytrynę, limonkę czy ogórka. Taka woda jeszcze intensywniej cię nawodni.

Trenuj!
Trening 3-4 razy w tygodniu to mus dla osoby dbającej o zdrowie. Możesz skorzystać z pomocy trenera personalnego, który krok po kroku wprowadzi cię w świat aktywności fizycznej. Jeśli nie chcesz ćwiczyć na siłowni, możesz poszukać treningów w sieci. Znalezienie 30 min 3 razy w tygodniu na trening to naprawdę nie jest duża zmiana. Wystarczą dobre chęci i organizacja.

(Źródło: Newsroom 360)

Wideo

Materiał oryginalny: W drodze do lepszego „ja”. Woda i trening są niezbędne - Echo Dnia Świętokrzyskie

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
K.

Obok treningu czy innej aktywności fizycznej ważna jest dieta. Oprócz wody polecam soki warzywno-owocowe wg. przepisów terapiasokami.pl/detoks-i-odchudzanie. Ja tak robię i udało mi się schudnąć bez szkody dla organizmu dzięki witamino i enzymom zawartych w sokach. Poza tym taki sok warzywny na bazie buraka szybko usuwa zmęczenie i daje energię.

K
Karo

Całkiem niedawno się dowiedziałam ile cukru ma woda smakowa, a myślałam, że jest zdrowsza od soku. Teraz sama sobie robię wodę smakową, do cisowianki wrzucam miętę, cząstki limonki i borówki i piję po treningu. Nie mogę się tylko odzwyczaić od mojej ulubionej latte z syropem karmelowym

M
Majka

nie udało mi się schudnąć do wakacji to może do sylwetra. dieta, siłownia i 3 litry cisowianki to mój zestaw na każdy dzień 

Dodaj ogłoszenie