Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Podlaskiem wystartował pilotaż jednej infolinii dla wszystkich urzędów skarbowych

Andrzej Matys
Andrzej Matys
Za połączenie z numerem infolinii KAS płaci się jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Za połączenie z numerem infolinii KAS płaci się jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora. Pixabay.com - zdjęcie ilustracyjne
Podlaska Krajowa Administracja Skarbowa rozpoczęła pilotaż swojej nowej infolinii. Testy zakończa się 29 września. Oprócz standardowych połączeń, osoba dzwoniąca na infolinię będzie mogła m.in. potwierdzić swoją tożsamość telePINem, co przez telefon dotychczas było niemożliwe.

W ramach pilotażu infolinii, klienci KAS będą mogli skorzystać z nowego modelu obsługi klienta telefonicznego. Zamiast dzwonić bezpośrednio do konkretnego urzędu skarbowego, będą mogli połączyć się z infolinią.

Spis treści

Spersonalizowane informacje

- KAS przetestuje dwa typu połączeń, standardowe oraz z potwierdzeniem tożsamości. Jeśli dzwoniący potwierdzi swoją tożsamość telePINem, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić mu bardziej spersonalizowanej informacji – mówi rzecznik prasowy podlaskiej KAS Radosław Hancewicz.

Jak dodaje, numer telefonu do infolinii to: 22 460 59 90, a za połączenie z nim płaci się jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Czytaj również:

- Pilotaż nowej infolinii to kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług. Test nowego modelu komunikacji telefonicznej ma dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w obsłudze telefonicznej - tłumaczy rzecznik.

Są dwa typy połączeń

W skład oferowanych usług wchodzą dwa typy połączeń:

  • Bez potwierdzenia tożsamości można: otrzymać ogólną informację podatkowo-celną, arezerwować termin wizyty w urzędzie skarbowym, co skróci czas oczekiwania na obsługę przy okienku.
  • Po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego petent otrzyma: indywidualną informację podatkowo-celną, informację o stanie realizacji nadpłaty z zeznań lub deklaracji podatkowych.

Czytaj również:

Ważne: Klient samodzielnie ustawia kod telePIN po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na stroniewww.podatki.gov.pl

Nie tylko Podlaskie testuje

Wraz z urzędami z województwa podlaskiego, infolinię przetestują jednostki KAS z województwa małopolskiego i wielkopolskiego.
Testy infolinii to kolejny etap programu „Klient w centrum uwagi KAS". Obecnie podatnicy mogą większość spraw (zaświadczenie, korespondencja w bieżących sprawach, informacja o mandatach drogowych itd.) załatwić online po zalogowaniu w e-Urzędzie Skarbowymoraz na stronie www.podatki.gov.p

Czytaj również:

* * *

Informacji podatkowych i celnych nadal i niezmiennie udziela również Krajowa Informacja Skarbowa pod numerami:

  • tel. stacjonarny 22 330 03 30 (z tel. komórkowych),
  • tel. stacjonarny 801 055 055 (z tel. stacjonarnych),
  • tel. stacjonarny +48 22 330 03 30 (z zagranicy).
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: W Podlaskiem wystartował pilotaż jednej infolinii dla wszystkich urzędów skarbowych - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna