X Factor TVN. Podsumowując pierwsze 5 tygodni oglądalności trzech najpopularniejszych programów muzycznych TVP2, TVN oraz Polsatu, według danych zgromadzonych dla portalu wirtualnemedia.pl, zdecydowanym liderem wśród ilości widzów jest "X Factor", który jest najdroższym programem w ramówce TVN. Średnia jego oglądalność wyniosła 4,67 mln osób.
"Bitwa na głosy" i "Must be the music" mają podobną oglądalność. Show Polsatu uzyskało oglądalność na poziomie 3,8 mln widzów, a "Bitwę na głosy" Dwójki obejrzało 3,81 mln widzów.
Największy wpływ z reklam w trakcie 5-tygodniowej emisji programów osiągnął "X Factor". Jest liderem nie tylko pod względem oglądalności, ale także zarabiania na reklamach. Jak napisał portal wirtualnemedia.pl, program przyniósł stacji TVN 16,4 mln złotych. "Must be the music" zarobiło 11,7 mln złotych a "Bitwa na głosy" przyniosła TVP 6,35 mln złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?