Nabór na dyrektora ECK to standardowe postępowanie wynikające z kadencyjności stanowiska, podobnie jak w przypadku innych jednostek miejskich (np. dyrektorów szkół). Procedura konkursowa nie ogranicza ilości sprawowanych kadencji.
Dokumenty aplikacyjne można składać do 7 lutego 2020 r.
Wśród wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem dyrektora Ełckiego Centrum Kultury są m.in.: odpowiednie doświadczenie zawodowe i co najmniej 5-letni staż pracy (w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym), dobra znajomość aktów prawnych, w tym: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, znajomość zagadnień pracowniczych dotyczących instytucji kultury czy znajomość języka obcego.
Wymagania dodatkowe obejmują także przedłożenie przez kandydatów koncepcji funkcjonowania Ełckiego Centrum Kultury w Ełku w okresie 5-letnim. Pod uwagę będzie brane również doświadczenie w organizowaniu wydarzeń kulturalnych, wiedza z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych (w tym środków z programów Unii Europejskiej), predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną, zdolności menadżerskie i organizatorskie oraz umiejętność kierowania zespołem.
Sonda - Czy Polacy chcą amerykańskiej elektrowni atomowej w Polsce?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?